Dit zijn de voordelen van e-mailmarketing 

  • Je kunt doelgericht informatie versturen naar je doelgroep. Zo kun je jouw klantenbestand opdelen op basis van hun behoeften en daardoor op maat gemaakte, persoonlijke e-mails sturen; 
  • Je hoeft er niet veel geld aan uit te geven. Zo maken wij gebruik van de e-mailmarketingtool MailOn; 
  • In MailOn wordt een nieuwsbrieftemplate ontwikkeld die past bij jouw huisstijl en daardoor opvalt tussen andere mails.  
  • Je kunt eenvoudig achterhalen of je e-mail effect heeft gehad. Zo zie je in MailOn hoe vaak je nieuwsbrief geopend is, maar ook op welke onderwerpen en buttons het meest is geklikt. Dat geeft jou beter inzicht in de behoeftes van je doelgroep.  

Marketing automation als onderdeel van e-mailmarketing  

Het zit al in de naam: met Marketing automation wordt jouw marketingcommunicatie automatisch verzonden. Zo kun je specifieke doelgroepen benaderen op basis van hun zoekgedrag of ze net even dat laatste zetje geven. Heb je bijvoorbeeld een webshop, dan kun je automatisch een e-mail versturen wanneer iemand de spullen in zijn winkelmandje nog niet heeft afgerekend. Hierdoor vergroot je de kans dat die persoon alsnog de spullen in zijn winkelmandje afrekent.  

Wil je ook aan de slag met e-mailmarketing?  

Laat ons marketingbureau jou helpen. Plan een gratis kennismakingsgesprek in. Dan bespreken we samen hoe we met e-mailmarketing jouw omzet kunnen verhogen.  

Tevreden klanten

Meer warme leads en sterke klantrelaties voor ipsis

met een doordachte e-mailstrategie en slimme inzet van Leadinfo

Effectieve e-mailcampagnes die converteren?

Wij creëren mails die openen én overtuigen!
Vernanda Alt 1 Breed2
Vernanda Appelman
Marketeer
Neem contact op