Grote campagne voor een nieuwe club
Om de nieuwe club in Zuidbroek (Groningen) in de omgeving onder de aandacht te brengen, hebben we een grote campagne uitgezet. Naast online zichtbaarheid, is er ook geadverteerd in een lokale krant en outdoor reclame ingezet. Dit alles om op veel plekken zichtbaar te zijn voor nieuwe padellers! De campagne was vooral gericht op usp’s van Padeclub Nederland en daarnaast is er een organische winactie opgezet.
Winactie voor naamsbekendheid
Dankzij onze vormgevers waren we in staat om een unieke en persoonlijke winactie op te zetten. In de nieuwe club is met vloerstickers een route uitgezet richting een fotohoek. In deze hoek konden leden met vormgegeven padelprops (leuke items die met padel te maken hebben op een stokje) voor een instagramframe op de foto. Door deze foto vervolgens te delen op social media werd er kans gemaakt op een padelracket t.w.v. €210,-. Voor veel leden een goede reden om mee te doen met de winactie en een foto te delen op hun social media wat voor de padelclub resulteerde in een grotere naamsbekendheid.
Vormgeving essentieel voor het succes
De campagne was zeer succesvol. In de eerste 2 weken werden alleen door nieuwe bezoekers al 56 boekingen gemaakt via het online reserveringssysteem. Een mooi project waarin onze vormgevers hun enthousiasme voor zowel online als offline uitingen in kwijt konden. Daarnaast kwam ook de goede samenwerking tussen marketing en vormgeving zo mooi tot uiting.
Aan dit project werkten:
Aida de Haan
"Bij ipsis kan ik helemaal losgaan met mijn enthousiasme voor marketing. Ik denk graag mee met de klant en zet graag dat stapje verder om alles eruit te halen wat er in zit. Ik haal mijn energie en voldoening uit het zichtbare resultaat die mijn inspanningen hebben opgeleverd"
Annemieke Kreune
"In het team van ipsis word ik elke dag weer gemotiveerd en geïnspireerd om samen voor het beste resultaat te gaan, een tevreden klant!"
Chantal Dekker
"Bij ipsis kan ik mijn enthousiasme voor marketing volledig kwijt in mijn werk"